WTC, 911 var planerad på högsta nivå – Här är beviset och det är enkelt att förstå

WTC, 911 var planerad på högsta nivå – Här är beviset och det är enkelt att förstå

Bägge tornen träffades av flygplan och kollapsade. Det är den officiella storyn. Om INTE bägge tornen träffats av flygplan hade WTC aldrig inträffat.

Låt oss följa den airliner som träffade första tornet från startbanan. Du har säkert hört i mängder med amerikanska filmer hur en affärman ringer och säger: Jag tar morronflyget, eller kvällsflyget. Och det är så det är i verkligheten. Airioner är flygande bussar, de skall starta på ett givet klockslag och sedan flyga kortaste möjliga väg till målet. Det är inget som helst märkvärdigt att ta flyget från östkusten, New York till västkusten, LA.

När man ser på bilder eller video från WTC är himlen molnfri och solsken. Det är vindstilla, titta på papper som ramlar ner från skraporna, de faller rätt ner. Röken rör sig lite, lite i sidled, det är en vindstilla, molnfri solig dag. En perfekt sommardag efter svenska förhållande.

Nu startar vår airliner och flyger ca en halv timma efter den planerade flyrutten, vädret är perfekt och vår airliner flyger enligt alla regler – i en halvtimma. Sedan slutar vår airliner att svara på anrop från flygledarna, vår airliner stänger av transpondern som visar all viktig informastion om planet, och på topp av det gör vår airliner en 180 graders u-sväng. Man behöver inte vart Nobelpristagare i mattematik för att begripa att något är allvarligt fel med vår airliner.

Nu SKALL följande hända: Amerikas flygvapen är ansvarigt för luftrummet över Amerika. När ett flygplan INTE gör som det skall göra, inte svara på anrop, INTE stänga av transpondern och definitivt inte göra en 180 graders u-sväng, då S-K-A-L-L amerikas flygvapen skicka upp en interceptor, det betyder genskjutare och det finns två inceptor i amerikas flygvapen, F-15 och F-16.

Den ena kan göra 2.600 km i timmen, den andra 2.400 km i timmen. En airliner kan göra ca 900 km i timmen. Om en interceptor startar bakom airliner tar det minuter för den att flyga ikapp airlinern. Om interceptorn startar framifrån och flyger mot airlainern är det frågan om sekunder, 2.600 + 900 = går jävligt fort.

En airliner har stora vingar och går sakta, men har stor räckvidd. En interceptor, ett jaktplan går fruktansvärt fort, men har ingen räckvidd, därför måste det finnas militära flygplatser med korta avstånd, och det är exakt vad som finns: Amerika är översållat med militära flygplatser.

Speciellt östkusten där vår airliner startade, där har amerikanska flygvapnet hur många flygplatser som helst och MINST 200 interceptorer, dvs F-15 och F-16 som kan starta med några minuters varsel.

Om en interceptor hade startat och genskjutit vår airliner, då hade följande hänt: Interceptorn hade gått upp på vänster sida i samma hastighet som vår airliner (Kaptenen sitter alltid i vänster stol), jaktpiloten i interceptorn hade sökt ögonkontakt med kaptenen i vår airliner och sedan hade han vänt tummen nedåt.

En amerikansk pilot som hade varit med om detta två gånger skrev så här: När piloten i en F-16 fullastad med målsökande missiler vänder tummen nedåt: Då landar du!

Det här är ingen jävla debattklubb. Antingen landar du eller du och din airliner blir nedskjuten!

Alltså: Om en interceptor hade lagt sig på vänster sida om vår airliner och vänt tummen nedåt, då hade vår airliner landat eller blivit nedskjuten: Alltså hade WTC Ett aldrig hänt.

11 september var vädret perfekt, inga moln, solen strålade och vindstilla. Om, jag säger OM en airliner inte svarar flygledarna, stänger av transpondern, gör en 180 graders u-sväng och träffar en skyskrapa utan att en interceptor skulle genskjutet vår airliner, då skulle hela helvetet brutit löst. Utredningar och krav på huvud på fat skulle avlöst varandra

Att en airliner på en perfekt sommardag skulle bryta alla flygregler och träffat en skyskrapa utan att amerikas flygvapen skickat upp en F-15 eller en F-16, det skulle MÖJLIGTVIS gå att nödtorftigt bortförklara med den “mänskliga faktorn” eller “tekniskt fel”…

Men att fyra, 4 airliner ungefär samtidigt i perfekt väder slutar svara på anrop från flygledarna, stänger av transpondern, gör en 180 graders u-sväng, ligger och flyger som de vill i två timmar och ICKE EN ENDA INTERCEPTOR går upp och, det händer bara inte, det är omöjligt, om inte någon saboterade amerikas luftförsvar.

Och det är exakt vad som gör WTC möjlig, någon saboterade hela amerikas luftförsvar den 11 september, och det krävs minst en försvarsminister för att sabotera hela amerikas luftförsvar.

Jag tar det igen: Perfekt väder, fyra airliner slutar samtidigt att svara på anrop från flygledarna, stänger av transponder, gör en 180 graders u-sväng och inte ett enda jaktplan går upp och undersöker vad dessa fyra passagerasplan håller på med?

Någon eller några saboterade amerikas luftförsvar den 11 september, dessa personer är helt och hållit ansvariga för WTC – och de är inte muslimer.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: